Posledné recenzie (26)
Aquaman (2018)
Pohodový fantasy film z komiksového prostředí. Krásné zpracování podvodního světa. Příběh je sice recyklovaný víckrát, než odpadky vyvržené na břeh "hrdou" rasou podvodních "lidí", ale celkově to nenavozuje pocit čaje, který je uvařený z potřetí louhovaného čajového pytlíku, což je fajn. Co mě ale vyloženě točilo po celou dobu (dlouhou dobu) filmu je fakt, že je v něm několikrát zmíněno slovo TROJzubec. Chápu, že pod vodou člověk vidí hůř, ale aby rasa lidí, kteří umějí dýchat pod vodou a plavat rychleji než plachetník, neuměli napočítat do tří? Vím, že v angličtině se rozdílný význam slov TRIdent a PENTAdent ztratí, ale pokaždé, když slyším trojzubec a panáček živený vodníma řasama a vypadající jako on, drží něco, co má zubů pět? Proč, vodní bože, proč? Dost zloby. Za mě celkově 70%. A tři hvězdy jenom proto, že 3 není 5. :D
John Wick (2014)
Nejde hodnotit jinak, než 85%. Hlavní hrdina je staromódní drsňák uvedený tak, že se člověk nemůže dočkat toho, co předvede. Akce od začátku až do konce a skvělý humor. Msta v prostředí nájemných zabijáků a spousta bezejmenných, víceméně neschopných pěšáků, čekajících na to, než jim prakticky nesmrtelný John prostřelí jejich prázdnou palici :) Dlouho nenatočená, zábavná podívaná, která mi vůbec nepřipadala tak dlouhá, jak ve skutečnosti je a jak se to u některých, nepříliš vzácných případů, stalo.
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Díly jako nebe a dudy. Po jednom se člověku nechce spát od rozrušení a neuvěřitelnosti jednoho nebo více příběhů. Jindy se člověk tak nudí, že usne ještě před koncem. Ale celkově docela zábavný seriál, kterým se dá příjemně zabít spousta času.