Recenzie (103)
Postřižiny (1980)
Menzel ve vrcholné formě, nádherný kousek.
8 1/2 (1963)
Výtečný snímek, možná nejlepší Felliniho film. Jeho "vytahování" mi zde přišlo zábavnější než jinde...
Dobrú noc a veľa šťastia (2005)
Clooney si vybral dobré téma a natočil ho bezesporu solidně, jen je to dost nemastné neslané. McCarthy honil komunistické čarodějnice hrůzným způsobem, to je známá věc; v paměti mi zůstal zachycen výborný film Na černé listině i vyprávění o téměř jednoroční base Voskovcově na Long Islandu, ze kterého mrazí - a právě v porovnání s tímto je snímek Dobrou noc a hodně štěstí jen zručně natočeným filmem...
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Napoprve pred lety to byla hruza. Po x letech nyni me to hodne bavilo.
Dým bramborové natě (1976)
Svělé spojení našeho nejlepšího režiséra a nejlepšího herce. V mých očích (uších) tomuto filmu ubírá jen nešťastně zvolená Liškova hudba, která mě tentokrát bohužel rušila...
Krajina po bitke (1970)
Bylo tam hodně hluchých míst, proto 4*; ovšem hudební kulisa a to rande v přírodě jsou nádherné záležitosti, proto 4*.
Deník venkovského faráře (1951)
Je to silný film a velice pěkně natočený, vlastně se mu nedá nic vytknout. Ale stejný prožitek jako Tarkovskij a někteří další jsem u něj prostě neměl...
O slavnosti a hostech (1966)
Moc mě to nebavilo, můj dojem +/- vystihl v komentáři Jazzzz.
Intimní osvětlení (1965)
Při srovnání s Formanovými filmy ze 60. let u mne Intimní osvětlení vede a herečka Věra Křesadlová je pro mě od včerejška velice příjemným objevem...
Adelheid (1969)
Adelheid je nesmírně dojemný a obrazově moudrý (protože výřečný i beze slov) film. Jestli někdo točí přesně podle mého gusta, pak jsou to Tarkovskij, Bergman a Vláčil; a toto pořadí není nutné dodržovat...