Recenzie (119)
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
Tohle bylo pro mě spíš zklamání. Už od prvního dílu byl profesor Moriarty prezentován jako geniální zločinec, profesor a bůch ví co ještě, byl takový temný a proto jsem se na druhý díl těšil. Jenže to jeho soupeření s Sherlockem a jeho plán mi přišly takové přímočaré a tak jediné co jsem si z toho filmu zapamatoval byla ta scéna v lese.
Rolling Stones (2008) (koncert)
Je úžasné, že i po tolika letech jsou tihle „dědulové“ tolik akční a nabití energií (a to myslím i Scorseseho). Jen tak dál pánové.
Osvietenie (1980)
Mistrovsky natočený horor, kterému vévodí nejen scénář ale hlavně perfektní atmosféra a výkon Jacka Nicholsona, jehož shrbená a kulhájící postava se sekyrou se pro mě stala synonymem pro jeho osobu. Shining patří k filmům, které si budu do smrti pamatovat a pouštět, protože na takhle perfektní film jen tak nenarazíte.
Príbehy na dobrú noc (2008)
Film od kterého se čeká, že na půl druhé hodiny zabaví a pak se na něj zapomene. Tuhle úlohu plní velice dobře. Je to taková jednoduchá vtipná komedie se šťastným koncem a křečkem.
127 hodín (2010)
Boyle dokázal s relativně malým rozpočtem natočit působivý film o lidské vůli bojovat a přežít s povedenou muzikou a pěknými záběry krajiny.
Big Lebowski (1998)
Aneb co všechno může způsobit špinavý koberec. Tenhle film je po každé stránce vypilovaný téměř k dokonalosti, ať už jde o hudbu, scénář nebo herecké obsazení.
Blbý a blbší (1994)
Tuhle komedii jsem viděl poprvé, když mi bylo asi sedm. Od té doby je to jedna z mých nejoblíbenějších amerických komedií. Hned dostanu lepší náladu, když vidím Jima Carryho s tím účesem a naštíplím zubem. Je to jeden velkej, nepřetržitej útok na bránici. Nezapomenutelné.......„škoda slov“ :)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Takhle dojemný a smutný příběh o lidských osudech jsem dlouho neviděl. Pečlivě vypilované charaktery, skvělí příběh (leckdo by mohl říct,že ve filmu z vězení se nemůže moct stát ale tady se toho stihlo odehrát opravdu hodně) a ještě lepší herecká sestava.
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Dojemný, melancholický příběh o starém muži a psu. Většinou mě filmy tohoto typu nic neříkají ale tenhle jsem si opravdu užíval. Za zmínku stojí celkem povedená hudba a „herecký výkon“ Chika.
Fargo (1996)
Zajímavá „detektivka“, která nemá takovou tu temnou atmosféru jako třeba film Sedm, má spíše takovou nadlehčenou atmosféru. Je to prostě o tom jak se může takový plán na získání peněz, který původně neměl nikomu ublížit absolutně sesypat.