Posledné recenzie (8)
Rím (2005) (seriál)
Škoda, že se takové seriály netočily v době, kdy jsem chodila do školy, určitě bych pak měla k dějepisu o něco kladnější vztah (a možná nosila domů i lepší známky) :-)
Pozvanie do tanca (2007)
U koní se pohybuju asi patnáct let, takže mě filmy s koňskou tématikou přitahují asi víc, než jiné. Tenhle mě zaujal tím, že to není o sportovních výkonech, ale o partnerství s těmihle velkými zvířaty s křehkou duší. Nicméně konec mě tak nějak zklamal - stále jsem čekala na nějakou definitivní tečku za celým příběhem, takové to poselství na konec - a ono nic.
Kúzlo mesačného svitu (2014)
Nic originálního, nic překvapivého, poněkud sentimentální - nicméně film na podvečerní rande v kině jako dělaný:-)