Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Co říct, jediný seriál, který mě donutil vydržet vzhůru celou noc s litry kafe po ruce, místo toho abych celou noc prokalil s litry chlastu po ruce :-)
Priatelia (1994)
Prostě srdcovka s příjemným českým dabingem (i když je to asi jen o zvyku :-)) (update: ani originál není bad :-D )
Mestečko South Park (1997)
Angel (1999)
Firefly (2002)
Hned poté, co jsem viděl první (nebo druhý? Pořád mám v tom pořadí vůči filmu trochu zmatek :-)) díl jsem se zamiloval. A to především kvůli úžasnému castingu. Nezbeda Nathan Fillion, zamilovaný Alan Tudyk, sexy drsňačka Gina Torres, a dál a podobně :-). To vše pod taktovkou Mistra Josse Whedona... Nepochopím, proč vůči takovým skvostům, jako je právě Firefly, nebo Drive, nebo Freaks and Geeks, které končí svůj zářivý, ale o to kratší život nenaplněný dostávají svou šanci takové obludnosti, jako je Beverly Hills , Blillas, Tak jde průjem a pod... to by jeden řval. P.S. Sheldon Cooper má pravdu, Nathan jako Green Lantern a hned by to byl minimálně o polovinu lepší film :-)