Obľúbené seriály (9)
Priatelia (1994)
Odbor městské zeleně (2009)
2., 3., 4. série špica, pak kvalita klesá, 7. série děs.
Kancl (2005)
Brooklyn 99 (2013)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Dokonalý seriál! Ale komentář píšu hlavně proto, abych ho pochválila za to, jak mi ulehčuje studium do předmětu Organizovaný zločin :) - čímž ho tedy neobratně chválím za realističnost (a taky za Stringera Bella, ale takovým způsobem bychom se dostali daleko...)
Fauda (2015)
Veľké malé klamstvá (2017)
Mistr amatér (2015)
Sex v meste (1998)
Guilty pleasure, no.