Recenzie (293)
Strážcovia vesmíru (2002) (seriál)
Ohromující jeden díl rozvrstvený do tisíců dílů jen s dvěma úpravami změna "nestvůry" a konečného "ftípku". GO GO Power Rangers
Demolátor (1993)
Mno pro mě naprostá klasika mého mládi, tohle a bramůrky a sem naprosto spokojený.
Deň nezávislosti (1996)
Tak dobře je to dobrý film ale panebože proč tolik amerických vlajek :)
Kvaska (2007)
Děj o ničem, herci proboha vždyť tam hraji lidi z vily vyvolených nebo ze superstar, ale tu jednu hvězdičku si to zaslouží za dobrou hudbu.
Proč? (1987)
Nemam rad Spartu. Ale ten film je kvalitní a vždy se na něj rad podívám.
Miss špeciálny agent (2000)
Pekny ftipny a Sandra je tady dobrá.
Miss špeciálny agent 2: Krásna a nebezpečná (2005)
Ja nevim proč si vsichni tak stěžuji, samozřejmě je pokřačování o trochu hořší je tam vic trapného humoru ale i tak sem si u toho nádherně odpočinul a sem spokojený. Samozřejmě nemůžu čekat nejaké úžasné herecké výkony a děj při kterém budou zvraty co minuta, ale když se chci podívat na takovy film tak to ani nechci vidět. Takže já sem spokojený
Hľadá sa ideálny muž (2005)
Pěknej film dokonce sem se i nekolikrát nenuceně zasmál. Rozhodně mi to sedlo jako popkornová zábava kdyz si chcete odpočinout a dát mozku trochu dávky americke romantiky.
Donnie Darko (2001)
Jenom málo filmů mají svoji originalitu, tenhle film jí má skloubení sci-fi, drama, mysteriózna je velice povedené. Mám dojem že Kelly by si hodně rozuměl s panem Lynchem. Velice dobrý film a sem zvědaví na další tvorbu.
Miami Vice (2006)
Moc keců, málo akce asi tak se dá popsat nový film od Manna. Co se mu ale hodně povedlo tak byla poslední střílecí scéna která byla natolik realistická že jsem měl krev až na sedačce.