Recenzie (48)
Po strnisku bosý (2017)
Povedený film, výborné herecké výkony, skvělá kamera.
Interstellar (2014)
Zajímavý film, stojí za to ho vidět.
Spojenci (2016)
Skvělý film, pointa se rozklíčovala až těsně před koncem.
Najhľadanejší muž (2014)
Za mě výborný film.
Ja, zloduch 3 (2017)
Super!!!
Circle: Uzavretý kruh (2017)
Obžaloba-neobžaloba sociálních sítí a hledání hranice používání dat která získají. Slabý konec, kdy bych očekával nějaký závěr, který se nekonal...
Svet pod hlavou (2017) (seriál)
Nejlepší český seriál za posledních mnoho let. Ústřední dvojice detektivů podala skvělý výkon.
Železné srdce (2014)
Překvapivě mě to bavilo.