Recenzie (51)
Príbehy včelích medvedíkov (1984) (seriál)
"Bez dechu, ve spěchu, ženu si to po mechu ........" Krásné večerníčky okořeněné výbornými písničkami. Vše o medvídcích i "Pučmeloudovi" na náhodně objevené stránce Včelí medvídci
Princezna ze mlejna 2 (2000)
My jsme tady taková parta subjektivních hodnotitelů, takže "procentuální" výkyvy naprosto chápu. Co ale nechápu je "objektivní" hodnocení renomovaného časopisu Cinema, která dala Pzm 1 - 40% (to bych pochopil) a Pzm 2 - 80% ! Kolik jim pan Troška asi zaplatil ? Když si vezmu, že např. taková "Láska nebeská" dostala 60% a TOHLE 80% !!! To se tam všichni zbláznili ?!
Darček (1982)
Nádherný "dárek" od kolegů, ovšem co se týká krásy, tak manželku CC netrumfnul ani náhodou :) Tradičně příjemná "Francouzsko italská" komedie osmdesátých let.
Air Force One (1997)
Velmi slušná parodie ..... jejej, oni to asi mysleli vážně, no tak to je průser ! :)
Opití láskou (2002)
Ty fanynky Adama Sandlera, které si v tomhle filmu chtěli vychutnat jeho klasické "herectví" lituju :) Vám ostatním musím tenhle film jenom doporučit. Sandler vážně umí hrát a Anderson je nabitý invencí, která dokáže i z poměrně průměrného scénáře udělat nezapomenutelný film. Doufám, že už brzy zase něco natočí.
8 žien (2002)
No... špatný film to není, ale ten konec byl víc jak předvídatelný (i když ne v tak tvrdé podobě :) a ty pěvecké vsuvky mi vůbec nesedly. Film má být buď muzikál, nebo ne. Tohle balancuje někde mezi a ne každý to stráví (zvlášť v detektivce).... Taky mi připadá, že se do Evropy přenáší americký zvyk, že nemít ve filmu gaye nebo lesbu není normální. To už se ani ve Francii nenajde 8 klasicky orientovaných ženských ?
Rambo II (1985)
Nostalgie je velká mrcha :) Možná jsem byl v té době "padlý divák", ale mně se to fakt líbilo. I na té pirátské kopii v hrozné kvalitě, a co teprve kdyby šlo vidět Ramba v kině !!
Iris (2001)
Průměrný film, který ke čtyřem hvězdičkám (70%) vytáhly především herecké výkony, které jsou opravdu vynikající a stojí za to je vidět.
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Tak jako je Rambo "taťka" čistě akčních filmů, tak akční Sci-Fi má taky svýho - je jím beze sporu Ti-2. Sarah Connorová ještě ve větším nebezpečí než před deseti lety, ale tentokrát je Ti na její straně, čímž pravděpodobnost jejího přežití přece jen trošku stoupají. Dokonalé triky, vynikající scénář a Arnold v nejlepší formě "strojového hraní" :)
Rambo (1982)
Já fakt musím ! :) Počet hvězdiček tentokrát nekoresponduje ani tak s kvalitou, jako s oblibou a nostalgií..... Tohle je takový otec akčních filmů a v osmdesátých letech asi nejsháněnější video v československu. Od příšerných kopií jsme se všichni dočkali i uvedení v TV, a kdyby ho vydali na DVD, tak bych do něj asi znovu šel. Klasika je klasika :)