Recenzie (181)
Parťáci (2012) (seriál)
Překvapivě dobré, žádné tlačení na pilu, aby byly fórky za každou cenu, ulítlé, ale nikterak nesympatické hlavní postavy, sem tam vtípky opravdu drsného ražení, spokojenost.
Experti (2006)
Já tedy vůbec nevím, co tím chtěli tvůrci říci.
Oheň (1991)
Být v roli mladšího bratra nějaký dobrý herec, možná by to bylo i na pět.
Mladé ninja korytnačky (1987) (seriál)
Nejdevadesátkovější seriál vůbec. Všechno krásně naivní. Je to super.
Scooby-Doo a Scrappy-Doo (1979) (seriál)
Scrappy je ocas
Cesta ven (2014)
Dozvěděli jsme se, jak to chodí v romském ghettu, to je celé. Jinak je to slabota a prázdnota.
Malé klamstvá na podmienku (2010)
Romance pro důchodce, bez šťávy, plytký příběh.
Veľký (1988)
Je to tak na čtyři, ale jelikož sem to viděl v kině jako menší a opravdu mě to vzalo, tak z nostalgie za pět.
Jak sluníčko rozdávalo stíny (1964) (seriál)
Dobrý námět, paní Štíplová se nezapře.
O televizním strašidýlku (1965) (TV film)
Zábavné a nadčasové.