Posledné recenzie (11)
Snehulienka a lovec (2012)
* za poňatie * za spracovanie * za Charlize. Palec dole za Stewartku, ajaj, tak drevený ksicht nemá ani Alan Rickman ako prof. Snape. A rovnako je to aj s "pohľadnosťou". Palec hore za Nicka Frosta v trpasličom tele :) Celkovo, žiaľ, ale film skôr nudí než baví.
Ďáblova ruka (2011)
4* za samotny film, 5. za to nadherne vyobrazenie "cirkvy" a stada oveciek na cele s pastierom; alebo skor sekty, co je mimochodom kazda jedna cirkev. Vraj "Boh" dal cloveku slobodnu volu. Hmm, tak preco ju potom cloveku farizejski sluzobnickovia bozi z hlavy vytlkaju? Jaaj, uz viem - aby si veselo parazitovali na svojom stade, dojili ovecky (ovcie mlieko je zdrave) a uzivali si na ich ukor (a bez odluky cirkvy od statu aj na vsetkych ludoch s vlastnym rozumom). Ed Harris akoby ma parafrazoval, uz len za tych par viet by si scenarista zasluzil Oscara. Skoda, ze tento film nepremietaju povinne pred kazdou cirkevsluzbou..
Tron: Dedičstvo (2010)
Nuda, nuda a ešte raz nuda. Nebyť špičkového soundtracku, ktorého sa neviem nabažiť, bolo by to za 1 hviezdu z ľútosti.