Recenzie (106)
Lásky čas (2013)
Moc hezký...
Vtáky noci a fantastický prerod jednej Harley Quinn (2020)
Hele na komiksárnu je to dobrý. Margot je super, akce na konci taky, dá se na to koukat. Taky se nehraje o záchranu světa, což jsem nevěděl, že se ještě smí. Ale kde je ta emancipace? V tom, že se kopou chlapi do koulí? V tom, že hlavní hrdinky jsou jenom ženský? U hlavní hrdinky chybí vývoj postavy a u vedlejších chybí postavy celé. Sice je jejich příběh ve větší či menší míře odvyprávěn v krátké sekvenci, ale pořád je znáte na úrovni trpaslíků z Hobita. A to je škoda, když je jednou z nich Mary Elizabeth Winstead. Příště víc charakteru a míň třpitek.
Balada o Busteru Scruggsovi (2018)
Hej, to je divný a nevyvážený. Jediný co všechny ty povídky pojí je šílenství a klobouky. Ale posouvá se to s každou povídkou k lepšímu.
T2 Trainspotting (2017)
Dvě výborný scény, kvůli kterejm ten film asi stojí za to. Zbytek taky neni špatnej, ale trochu to nedrží pohromadě. Obrovskej potenciál potom zůstává pouze přislíbenej v traileru.
Ten dvanásty (2017)
Fuck em with reindeers! Zpočátku to trochu klopýtá a mírně z toho pokapává klišé, ale v druhé půlce se to rozběhne a úspěšně překročí hranici...spokojenosti.
Godless (2017) (seriál)
Skvělý rozjezd, herci a nápady. Ke konci ale spoustu témat a postav tak nějak vyšumí do ztracena...
Wind River (2017)
Jednoduché sněžnicové krimi s Nickem a Warrenem...
Pustina (2016) (seriál)
Tak nějak to na člověka působí ještě intenzivněji, když se to odehrává místo daleké Louisiany kousek od baráku. Atmosféra tuzemského venkova, super herci, slušná depka a ideální délka. Téměř dokonalé, jenom ten soundtrack by chtělo ještě poladit...
Stranger Things - Season 2 (2017) (séria)
Takže zaprvé trochu SPOILER, zadruhé je to rozvařený podle očekávání. Tam kde mě první série vtáhla do děje během intra, tady to trvá druhé řadě sedm epizod. Poslední dvě jsou super, ale to už je pozdě. Technicky i herecky je to výborný, ale chybí tomu drive a bojím se dalších sérií. Mělo to zůstat jenom u tý první...
Kong: Ostrov lebiek (2017)
Mohla to být zábavná pitomina s dobrou atmosférou, ale je to jenom pitomina s nevyužitým potenciálem...