Recenzie (99)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Film mého dětství, na který nezapomenu.
Temný rytier (2008)
Heath Ledger podal jeden z nejlepších hereckých výkonů v historii filmu a i díky tomu je tento film jedním z mých nejoblíbenějších. Celkově je Temný rytíř naprosto bezchybný od režie, přes hudbu, efekty, až po herecké výkony. Po prvním shlédnutí jsem si ihned musel tento film koupit na DVD, abych si tento skvost mohl pouštět pravidelně. Po celou dobu jsem si film užíval a čekal jsem co Joker zase předvede - Nolan potvrdil, že je nejtalentovanější režisér součastnosti.
Niekto to rád horúce (1959)
Jedna z mých oblíbených komedií. Precizní herecké výkony obzvlášť v podání Jacka Lemmona a Tonyho Curtise, při kterých se musíte smát a při špatné náladě tento film vždy potěší.
Faunov labyrint (2006)
Guillermo del Toro pro mne nejlepší režisér posledních let a tohle je jeho nejlepší film. Na tento filmový zážitek hodně dlouho nezapomenu !
Wrestler (2008)
Aronofsky si zvolil dobré téma filmu, ale podal jej příliš nezajímavě. Myslím že mohl některé scény mírně poupravit, některé úplně vyhodit a navíc nějaké scény přidat ( zrovna, když film začínal být zajímavý, tak skončil ) . V celkovém zúčtování je to i tak poměrně dobré a hlavně za velký návrat na filmovou scénu Mickeyho Rourkea dávám 4*
Doktor Živago (1965)
Velmi zajímavý působivý velkofilm ,na můj vkus až příliš dlouhý.
Matrix (1999)
Vynikající sci-fi v podání Wachovských s fantastickou vizualizací. I po čase zůstává mým nejoblíbenějším snímkem, co Wachovští natočili.
Grinch (2000)
S časem, po několikáté projekci uznávám, že se jedná o takovou Vánoční blbůstku, i tak se však na film moc rád dívám.
Krstný otec (1972)
Jedna velká mafiánská klasika, která nemá konkurenci. K tomuhle filmu není potřeba nic psát, snad jen, že je to film století.