Posledné recenzie (18)
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
1* a to jenom za Stallona…
Avengers: Endgame (2019)
Od infinity war čtu jenom jedno slovo - epický ... ani náhodou.
The Discovery (2017)
Nepochopil jsem to...a zase tak dobrý abych se na to kvůli tomu koukal znovu to není.