Recenzie (183)
Outer Banks (2020) (seriál)
Oceňuji dobrodružný žánr (hledá se poklad a vrah) a opravdové lokality (opravdové moře!). Dále bylo zajímavé, že mládež je bez telefonů, protože v chudší části ostrova vypadne po hurikánu elektřina. Celkově dost slátanina, ale občas mi to na oddech nevadí :)
Do větru (2018)
Jedna hvězda za sexy Vláďu a krásnou Jenůfku a druhá za nádherné prostředí moře a plachetnice. Jinak tápu a nechápu. Silně nevyužitý potenciál a zvláštní atmosféra.
Pasažieri (2016)
V první řadě romanťárna! Vesmír a kosmická loď jsou zde jenom jako kulisy pro vztah hlavního páru. Pořád čekáte nějakou boudu, zradu, mystérium nebo kde vybafne bubák, ale nakonec je vše mnohem jednodušší. Pokud máte rádi někoho z hlavních herců, nebo oba, určitě budete nadšeni stejně jako já! :-)
Odkaz vo fľaši (2016)
"Nikdy jsem nepotkal nikoho, kdo by měl tolik víry jako ty." Předchozí díly měly zajímavější zápletky a překvapivější zvraty, ale pořád lepší 3***
Raději vidličky než nože (2011)
Velké zklamání. Dokument o tom, že Amíci blbě jí. A omílání věci, kterou před 2000 tisíci lety vyřkl Hippokratés.
Bod zlomu (2015)
Přesně podle očekávání - blbost, která v kině pobaví. Efektně nasnímané skoky, pády, sjezdy, výlezy i honičky. Párkrát ze mě vypadlo hlasité "ty vole!", především při zdolávání šikmé stěny ve Venezuele, ale celkový dojem je béčkový hlavně kvůli scénáři, ve kterém hlavní hrdina mluví pouze ve frázích a je plochej jak Holandsko.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Za mě opravdový masterpiece! Neuvěřitelně strhující prostředí, originální scény, výborní herci. Holky, vy na to ale radši nekoukejte, je to moc drsný, zbytečně dlouhý a děj o ničem. Navíc Leo se ani jednou neučeše a celou dobu mu něco teče z nosu. Nebo z pusy. Taky z krku, z ramene, z nohy...
James Bond: Spectre (2015)
Q je naprosto boží!!!!!
Mr. Robot (2015) (seriál)
Ujetý pycho seriál, docela překombinovaný, s pořádnými zvraty. Vydejte se do Elliotova světa, jestli chcete hackování, asociály, drogy, schizofrenii, halucinace, nespolehlivého vypravěče a mocichtivý svět korporátu. Díly jsou podle mě dost nevyrovnané, ale herci výborní!!!
Noc v New Yorku (2014)
Taková fajn konverzačka na nevyčerpatelné téma láska, sex a trápení. Alice Eve je krásná a její postava zajímavá a Chris Evans sympaťák největší. Téměř celý film je složený ze scén těchto dvou postav. Volání do minulosti bylo fakt sladký.