Obľúbené seriály (10)
Zúfalé manželky (2004)
Zoufalky, to byl prostě skvělej seriál. U něho jsem se jak nasmála, tak nabrečela. A přesně takový by seriály měly být :-) Doufám že někdy najdu čas podívat se na něj celý znovu.
Gossip Girl (2007)
Kdysi dávno mi jedna holka řekla: 'Podívej se na to, ale je to taková "seriálová děvka"...' . No a měla naprostou pravdu, všichni si to rozdávají se všema, vymýšlí na sebe různý podrazy aby se zviditelnili. Je navíc úžasný jak se postavy postupem sérií vyvíjí. Jednou se na to určitě podívám znovu, už jenom kvůli Chuckovi a Blair ! (:
Původní (2013)
Arrow (2012)
Kravaťáci (2011)
Roztomilé mrchy (2010)
Kde bolo, tam bolo (2011)
Konečně něco originálního ! :) Je super si Once Upon a Time pustit když prostě chcete 'vypnout' a utéct od reality.. Hlavní postavy jsou taky super, a moc se mi líbí jak pořád přibývají (: Jednoznačně 5 * !