Recenzie (83)
Krueger (A Tale from Elm Street) (2011)
Začátek je dobrý. U výslechu však herci hrozně přehrávají. Lacinost je příliš patrná. Po příběhové stránce reálné, jen si dokážu představit takový celý film. 3*
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Čekal jsem od toho víc...
Vyháňač diabla 2: Kacír (1977)
Pořád je to koukatelné, avšak kvalit originálu nedosahuje.
Amazing Spider-Man (2012)
Oproti Raimiho trilogii neskutečný propad. Příliš zdlouhavé. Zbytečné scény plné prázdných dialogů. Garfield se na roli Petera Parkera nehodí. Akční scény se Spidermanem jsou ucházející. Lizard vypadá otřesně oproti comicsové předloze. Celkově zklamání. Chtěl jsem vidět Spidermana 4, z tohohle jen čiší snaha tvůrců vytřískat další dolary. A příliš komerčně úspěšný také nebude, jelikož se jedná o prvního filmového Spidermana, který na amerických tržbách nepokoří hranice tří set milionů dolarů. Kdybych nebyl fan předchozích filmu a především comicsu, dal bych jen 2 hvězdy.
Hospoda (1996) (seriál)
Porevoluční záležitost, která neurazí ani nenadchne. Snad stojí za zmínku, že v Hospodě hrají dnes již nežijící herci Poloczek a Vondruška. Jinak věčný evergreen Novy. Na můj vkus až příliš často reprízované.
Frightmare: Legenda hororů (1983)
Jestli je Frightmare hororrová legenda, tak já jsem pak Dalajláma.
Manuela (1991) (seriál)
Kdysi dávno se mi Manuela, nebo spíš Isabella líbila :)
5 proti 5 (2007) (relácia)
Za Novotného 4*, za Lesáka 2*. Takže průměr 3*
The Doors (1991)
Asi nejlepší film o Doors.Určitě to zde Kilmerovi sedne mnohem více než v Batmanovi.
Mucha (1986)
Prima horor, dnes již polozapomenutý. Dobrý námět - člověk měnící se v mouchu. Kdybych hodnotil před deseti lety dal bych o hvězdu víc.