Obľúbené filmy (10)
Avatar (2009)
Iron Man (2008)
Ostrov (2005)
21: Oko berie (2008)
Kúpili sme ZOO (2011)
Asterix a Obelix: Misia Kleopatra (2002)
Můj nejoblíbenější díl série. Já jsem se u toho neskutečně bavil. Monice to v roli Kleopatry opravdu slušelo.