Recenzie (3 350)
Irčan (2019)
Klasický De Niro a Al Pacino. Trošku mi to připomínalo Kmotra nebo tak něco. Nicméně jsem si myslela, s ohledem na tu stopáž, že u toho budu usínat a odpočítávat každou minutu, nicméně opak byl pravdou. Bavilo mě to naprosto celé. Je to výborně natočené a člověk se vážně nenudí. Super snímek.
Jumanji: Ďalší level (2019)
Další průměrný díl. Prosím, už další netočte. První měl zůstat sám a být legendární.
Panstvo Downton (2019)
Hoooodně dlouhé a nudné.
Město podivínů (2018)
Hodně povedené. Myslela jsem si, že to bude kravina, jelikož je to sci-fi s dost pochybným tématem, nicméně mě to velmi mile překvapilo.
Angeline Vianoce (2017)
Dětské a upřímné, ale přitom tak dospělé.
Ľadové kráľovstvo II (2019)
Akční a krásné jako vždy. Super pohádka.
První pokušení Krista (2019) (TV film)
Tohle dokoukat byl vážně nadlidský výkon.
Džúninin no šinitai kodomotači (2019)
Víceméně super nápad. Nicméně se z toho stala spíš detektvika, než zabijačka.
Malá lež (2019)
Příjemný snímek o čínské kultuře.
Hodinárov učeň (2019)
České pohádky jsou takové zvláštní. Nevím, ale příjde mi, že je tady nikdo pořádně neumí. Nicméně tahle celkem ušla.