Recenzie (166)
Vesnice roku (2011) (študentský film)
Škoda, že byl konec filmu hodně otevřený....snad se někdy dočkáme pokračování...
Cestující potraviny (2010) (TV film)
zajímavé...ale nejsem zastánce toho, aby potraviny cestovali přes celou zeměkouli... co se dá vypěstovat u nás, ať se pěstuje u nás...
Saxána a Lexikon kúziel (2011)
Škoda toho, že se překombinovalo všechno, co se dalo...od základu přes 3D animaci, pohádkový svět až po komiks...
Lotosová lucerna (1999)
Krásná písnička a ten malej opičáček.
Láska na stráženie (2004)
strašný dabing Katie
Let's Dance (2005)
Námět sice dobrý, ale docela suchý, k tomu takoví mdlí herci...
Leto v Kapskom meste (2010) (TV film)
Náhodou příjemná oddechovka po obědě
Rodinné příběhy: Už toho bylo dost! (2001) (seriál)
Náhodou zajímavý námět, škoda jen,že ta kamera a herecké obsazení pokulhává...
Tajomstvo záhrady (2011) (TV film)
Obdoba filmu Dům u jezera. Příjemně mě celkově film velice mile překvapil.
Horký mesiac (1992)
knižní verze se mi líbila víc...