Recenzie (368)
Fargo (2014) (seriál)
První série je dobrá, ale druhá je slabší a třetí se vyloženě nepovedla, hodně jsem se nudil, autoři už vaří z vody. Celkově spíše zklamání.
Prezident Blaník (2018)
Fakt trapárna, vtipné mi to tedy nepřišlo. Bezduchá směs nadávek a rádobyvtipných skečů...
Planeta Česko (2017)
Za mě tak 60 %. Docela dobře natočené, ale sebestřednou propagaci autor mohl vynechat. Záběry na něho samého jsou rušivé a zbytečně kouskují film. A staré černobílé záběry zoufalé kvality mohl vynechat, a když už, tak to tam mohl dát pro zajímavost jednou. Samotné záběry zvířat jsou fajn. Rozhodně bych ale nevydával zubry, žijící v oboře za plotem, za "divokou" českou přírodu...
Na lane (2015)
Hezky natočené, avšak podle očekávání rozvleklé. Tohle je námět na dvacetiminutový dokument, a ne na dvouhodinový film.
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
Mnohem horší než první díl, 50%.
Barton Fink (1991)
Strašná hovadina...
Oklamaný (1971)
Docela zklamání, slabší trojka. Závěr je nelogický a nesmyslný, na otravu z hub se umírá po mnoha hodinách...
Starci na chmelu (1964)
Nádhera, miluju tenhle film.
Transport z raja (1962)
Hrozný film, něco tak nezajímavého jsem už dlouho neviděl. Zajímavá byl jen plejáda mladých tváří známých českých herců, jinak hrůza. Režie příšerná.
Elitné komando (2007)
Dobrý film. Město bohů je tedy lepší, ale stejně jsem se přiklonil k 5 hvězdám. Za mě tak 90%.