Recenzie (364)
Liečiteľ (2013)
Příjemný film, hezky natočený. Scénář má ale svoje mouchy a mohlo by to být o půl hodiny kratší.
Guľový blesk (1978)
Klasika, komentář není třeba. Oblíbená hláška: "Čeká vás neodkladný úkol" :-).
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Brutální řežba, dobře natočeno. Well done, Mr Gibson!
Stratení v Mnichove (2015)
Slabota! Nevím, o co se Zelenka snaží. Je to sice lepší než trapní Karamazovi, ale i tak bída. Ještě se tak dá koukat na první část, ale ten film o filmu je trapný a nevěrohodný. Kde jsou ty časy, kdy Zelenka ještě uměl točit filmy (Knoflíkáři, Samotáři)... A pak, udělat z Beneše génia a hrdinu, to snad ne...
Divoké historky (2014)
Nikdy nevíš, kdy umřeš... Dost vtipná záležitost!
Americký ostreľovač (2014)
Průměrný film a na to, že ho natočil můj oblíbený režisér, docela zklamání. Řemeslně dobře natočeno, jinak nic světoborného, nic překvapivého, celkem zbytečný film.
Interstellar (2014)
Strašná hovadina a nuda, rozvlekle natažená skoro do 3 hodin. Hodně nemilé překvapení.
Osem hrozných (2015)
Nic moc, jako obvykle. Tarantino dělá filmy pořád stejně, navždy pro mě zůstane tvůrcem jediného skvělého filmu, a to je Pulp Fiction, nejlepší film všech dob. Všechny jeho další filmy jsou stejné, postrádají dynamiku a nápad (a absenci nápadů nenahradí "drsné" dialogy, které už dnes moc neohromí), a jsou hrozně rozvleklé. Tenhle film mě docela bavil, ale proč je to pro Boha tak dlouhé? Obzvláště když se skoro celý děj filmu odehrává v jedné místnosti... Dvě hodiny by byly až až. Zkrátka i když docela dobrý, tak takový tuctový film. Lepší trojka, 65%.
District 9 (2009)
Parádní záležitost a velmi příjemné překvapení. Dokumentární forma je v tomhle případě velmi vhodná. Každopádně originální nápady a perfektně natočené, smutné, veselé a brutální zároveň.
Tankový prápor (1991)
Dnes už klasika, ale po letech už mě to moc nebere a ani to není dobře natočené. Lepší trojka, tak 65%.