Posledné recenzie (6)
Noc ďábla (2020)
Iron Maiden miliju, poslouchám je přes 20 let a naživo jsem viděl 9x..Ale tenhle film je vážně bída...skvělé téma, ale filmařsky i hudebně jeden nesourodý průser..Každopádně alespoň si člověk uvědomí jaké má štěstí, že žije v civilizované a svobodné zemi
Projekt Adam (2022)
Hele vlastně proč ne...Moc jsem od toho nečekal, ale překvapivě to jako oddychovka zafungovalo dobře. Dobrá hudba, má to spád a snesitelnou stopáž
Piata vlna (2016)
Super nápad,ale neskutečně nudné provedení. Nebýt Chloe,asi bych to nezvládl do konce