Recenzie (98)
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
Od jedničky do trojky jsou to opravdu povedené kousky... ale od čtyřky už to jede čím dál více z kopce... Toto už prostě není originál, jiní herci, jiné prostředí, to už není co to bývalo....
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Nejlepší díl ze série Prci prci prcičky. Hlavně scénka s lepidlem anebo Pítým :D
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Co je na tom tak nádherného?
Poslední tajemství Titanicu (2005)
Já si nemohu pomoct, ale mě to prostě nic neříkalo a přitom mě to tolik zajímalo.
Dom tisícky mŕtvol (2003)
Kdyby to nevydali, udělali by líp. Je to ten nejtrapnější kousek, co jsem kdy viděla.
Mr. Bean - Veselé Vianoce, Mr. Bean (1992) (epizóda)
Nejlepší díl Mr. Beana. Hlavně scénka s prstýnkem (háčkem)! :D To nemá chybu.
Sestra v akcii (1992)
Hlavní hrdinka je výborná herečka, v každém filmu mě dokáže rozesmát. Bohužel ale film nestál za nic. Dávám jednu hvězdu za dobré hlášky herečky.
Hnízdo neřesti (2010)
Začátek nudný, ale potom celkem milé překvapení.