Obľúbené filmy (9)
Gauneri (1992)
21 gramov (2003)
Podfu(c)k (2000)
Zbaľ prachy a vypadni! (1998)
Návrat do Cold Mountain (2003)
nejdřív jsem jedním koutkem oka zahlídl obal...a v duchu zaúpěl...ajtakrajta, další děsivá americká romance...pak jsem ale druhým koutkem zahlédl jméno Minghella a zpozorněl jsem, pak jsem si pustil dývko a vzápětí si málem blahem pustil do kalhot...nádherně syrový, špinavý, zarostlý(nemluvím o Nicol)...úžasnej bijáček...
Vyslobodenie (1972)
Excalibur (1981)
Vyhnaní z pekiel (2005)
nevšední jízda po pekelném tobogánu...zatraceně nechutný(ě) dobrý...