Recenzie (90)
Bratstvo neohrozených - Points (2001) (epizóda)
We salute the rank, not the man!
Bratstvo neohrozených - The Breaking Point (2001) (epizóda)
Speirs! Get yourself over here!!! Z týhle scény mrazí...
Apollo 11 (2019)
Všichni ví, jak to dopadne a stejně je to brutálně napínavý. A děsně dobře udělaný/sestříhaný. Bod navíc za vynikající dramatickou hudbu!
Prvý človek (2018)
Jak tenhle film mohl nedostat Oscara (co Oscara, ani nominaci!!!) za hudbu je nad moje chapani...
F1: Touha po vítězství - Boj o židle (2020) (epizóda)
Chudak Nico. Ac jsem presne vedel, co se stane, je to natoceny tak dobre, ze jsem stejne ani nedejchal... Drzim mu palce, ze se pristi sezonu vrati!
Armageddon (1998)
Because it's easier for drillers to learn how to astronaut than it would be for astronauts how to drill... :-)
Kosmos - časoprostorová odysea - Stáří neznámé (2014) (epizóda)
Jeden z nejlepších příkladů smysluplnosti a nezbytnosti základního výzkumu v historii...
Predátor: Evolúcia (2018)
Ani vtipny, ani zabavny, jen trapny a uplne blby... Tezky zklamani...
Billy Madison (1995)
Chlorophyll?! More like... Borophyll!!! Naprosto dementní, ale za perličku Stevea Buscemiho musim dát za 3... :D
Big Lebowski (1998)
Mnoho lidí si myslí, že film Věc je povinná výbava na Antarktidě. Omyl. Je to právě a tento film.