Recenzie (817)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Chci českou adaptaci. Člověče nezlob se by bylo fenomenální!
Nie je čas zomrieť (2021)
This never happened to the other fellas!
Temný prípad - Season 2 (2015) (séria)
Mně to sedlo jak Paula Wild na Rocha Siffreddiho.
Wonder Woman (2017)
Příběh je tu vlastně navíc. Víc se bavíte tím, jaká je Gadot kočka.
Rudy (1993)
Dobrej film, u kterýho si můžete číst. Poselství ale jupinkový!
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Je to lepší než předchozí pokus. Ale v kontextu příměru smaženýho sejra, kdy smaženej sejra z dobrýho čedaru za 250 Kč nebude zas tak výrazně lepší labůžo, než smažák z eidamu za kilčo. Obojí s tatarkou a bramborem.
Tomb Raider (2018)
Chci druhej díl. A větší prsa.
Armáda mrtvých (2021)
To podle mě natočili, aby za rok udělali 8 hodinovou reziserskou verzi.
47 roninov (2013)
Ze sledování počasí mám obvykle větší zážitek. A přitom Ninja želvy mám moc rád.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Příběh má víc děr než PornHub. Ale některý postavy jsou skvělý. Jako na PornHubu.