Recenzie (1 106)
Krásno (2014)
Bohužel nejslabším článkem jinak vcelku podařeného filmu je "herectví" O. Sokola. Nemůžu se zbavit pocitu, že kdyby zůstal jen u scénáře a na režisérském křesílku, výsledek by byl znatelně lepší. Protože v téhle verzi filmu ho všichni kolem o třídu přehrávají. Jinak opět povedený hudební doprovod J.P. Muchova a poměrně vydařený černohumorný závěr filmu ;)
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Jeden z pilířů světové kinematografie a úžasná klasika, i dneska to člověka chytne a nepustí. Jeden z těch filmů, který prostě za svůj život musíte vidět.
Jednotka samovrahov (2016)
Málo filmů napoprvé dokážu nedokoukat, tady se mi to povedlo... a přitom ti hrdinové jsou ve svý podstatě cool... až na v tohle ztvárnění trapného a špatně přehrávaného Jokera... ten film je vážně kravina i ve svym žánru a to je co říct... bohužel... :oT
Wonder Woman (2017)
No není to žádný filmový ani scénáristický zázrak. Třetí hvězdička čistě za Gal Gadot, protože se na ní fakt dobře dívá... narozdíl od Civala zde se raději kouknu na ní, než na Chrise Pinea, ale každému co jeho jest ;)... Plus snad nejkomičtější Ares v historii kinematografie, ten to úplně zabil :oD
Balada o Cable Hogueovi (1970)
Parádní film se skvělým Jasone Robardsem a Davidem Warnerem, kterej mi trošku prostředím i atmosférou připomněl The Life and Times of Judge Roy Bean, což rozhodně nebylo na škodu. ;)
Druhá šanca žiť (2016)
Hvězdně obsazená, děsivě přeslazená, rádoby chytrá pitomina... ten scénář, to se vážně nedalo... :oT
Fantastické zvery a ich výskyt (2016)
Já nevím, dobře se na to koukalo, ale ten příběh prostě o ničem... plný berliček a oslích můstků... a strašlivě otravná postava pekaře, která měla být asi vtipná a roztomile roztržitá, ale nebyla. Takže takové naleštěné dobře vypadající dlouhé nic z populárního fantasy universa. Určitě neurazilo, ale podruhé na to koukat asi jen tak nebudu.
Malá z rybárne (2015)
Takový český pokus o něco jako "Tima Burtona", dvě hvězdičky hlavně za výtvarné zpracování. Všechno ostatní je tu ale bohužel slabé jako čajíček, včetně příběhu, ikdyž je to prapodivně překopaná pohádková klasika.
Temná veža (2017)
Tohle se tak nějak i přes hvězdné obsazení nepovedlo... ale já mám obecně s filmy, kde děti zachraňují Svět, problém...
Vtedy v raji (2016)
Viditelně drahá výprava i kvalitní technické aspekty filmu, až na prapodivný hudební podkres, ale příběh/scénář byl tak strašně plytký, že to až bolelo. :oT