Recenzie (1 099)
Smrť a iné detaily (2024) (seriál)
Mělo to opravdu slibný a nadějný rozjezd, prvních pár dílů opravdu bavilo. Bohužel pak se to začalo utápět ve skocích časem... před osmnácti lety, před hodinou, před padesáti lety, před šesti měsíci, před, před, před... což je vždy strašně laciná scénáristická berlička, která mi osobně dost leze krkem. No a poslední díly byly už byly vyloženě hloupé až debilní. btw... Violett Beane je opravdu sexy kočka
Šógun (2024) (seriál)
Pravděpodobně seriál roku 2024 a možná i za delší období. Japonsko je tu díkybohu opravdu dosti japonské. Celý ten příběh inspirovaný reálnými událostmi a postavami je samozřejmě dost zromantizovaný, ale tak nějak ještě v únosných mezích. Obsazení, produkce, lokace skvělé, i když se natáčelo většinou v Kanadě a ne v Japonsku. Jediná menší vadou na kráse je tu misscast Cosmo Jarvise, který tu herecky dost nestíhá a celých deset hodin jen kouká jako vyoraná myš. Naštěstí on tu vlastně není až tak hlavním tahounem a postavou příběhu, těmi jsou tu spíše Anna Sawai a Hirojuki Sanada.
Jigen Daisuke (2023)
Tohle bylo opravdu příšerný po všech stránkách... bohužel i po té akční, přestřelky.... škoda i komentovat...
Chata na predaj (2018)
Tak u tohohle jsem se královsky bavil, jednotlivé rodinné charaktery vykreslené naprosto přesně :_). Kdybych mohl hodnotit samostatně jen první třetinu filmu, cesta po hřbitovech a na chatu, bylo by to dokonce za plný počet! :) Potom film bohužel už začne ztrácet co se nápadů a děje týče. Přesto rozhodně doporučuji film ke shlédnutí a dle mého názoru je zde vcelku podhodnocen.
Fallout (2024) (seriál)
Jako dávný fanoušek a milovník světa původních her Fallout a Fallout 2 jsem myslel, že tohle téma je nezfilmovatelné, navíc v podobě seriálu. Takže jsem tady očekával hroznou sračku, ale kupodivu to bylo vcelku dobré a zábavné. ;) *první série palec nahoru* btw... jen ta postava Waltona Gogginse mi hodně připomíná charakter Eda Harrise z Westworldu, což nebude úplně náhoda :)
Búrlivé výšiny (1970)
Tak zkratkovité a ochotnicky zahrané, že to nechtěně působí jak nějaká parodie (Pytlákova schovanka 2 a 1/2 :_).
Manželka Ronalda Sheldona (2001) (TV film)
Silné obsazení, avšak jinak vcelku slabomyslné. Především ta čistá láska kudrnatého Blažka a Schneiderové... to bolelo.
Nevinné lži - Hra (2014) (epizóda)
Jestli si někdo myslí, že takhle vypadají a fungují online hry a světy, tak to teda potěš koště. Nevinné lži mim rád, ale tenhle díl byl opravdu hodně mimózní.
Americká fikce (2023)
Chytrý, milý a zábavný film... Jeffrey Wright to celé skvěle táhne a ten vcelku nevšední konec tam pasoval jako p...l na hrnec ;)
Chudiatko (2023)
Nehodnotím, protože to nedám. Filmy Yorgose Lanthimose prostě nejsou pro mne (Humra jsem také nedal). Naprosto se míjíme.