Obľúbené filmy (10)
Zväčšenina (1966)
Tak na tenhle nezapomenu nikdy. I po letech se mi vybavuje šumění stromů a poslední scéna na hřišti, se vším, co by mohla znamenat. Zalíbil se mi Hemmings a ten už dnes nežije, čas utíká, filmy zůstávají.
Tanec v srdci (1992)
Pod vplyvom splnu (1987)
Jak dědeček vyvádí psí smečku na procházku, jak si Cher koupí šaty a jde k holiči, jak se potká v opeře s otcem a jeho milenkou, jak otec vysvětluje zákazníkovi rozdíl v kvalitě trubek, jak se potkává rodina v kuchyni, jak se sejdou CH. a N.G. před operou, jak jí pustí desku při prvním setkání, jak nad gramofonem visí plakát, jak třese milenka darovaným náramečkem a ten původní snoubenec!....vtip, děj, herci, je to můj milovaný film...
Spolok mŕtvych básnikov (1989)
Rozum a cit (1995)
Anděl u moře (2009)
Podle pročtených komentářů se tenhle film moc nelíbil...Pro mne to byl nejsilnější zážitek z toho roku v KV. Ten den už jsem jiný film ani nechtěla vidět, zasáhlo mne to dost hluboko, záleží asi na jednotlivci, jak a co v danou chvíli vnímá. Dojal mě k slzám a byla jsem ráda, že vyhrál.
Jules a Jim (1962)
A kam pôjdeme teraz? (2011)
Naprosto skvělý film! Po několika útěcích z kinosálu, úžasná odměna. Měli by vidět a pochopit všichni. Docela se divím, jak mám odlišný názor od některých. Poselství je pro mne naprosto jasné a trochu symboličtější, než to někdo vidí. Slova, obraz, vtip a hlubší význam.
Tiger a drak (2000)
Veľká nádhera (2013)
Velká krása. Odměna za všechny "nepěkné" kusy, shlédnuté (a odměněné) letos v KV. Přesný obraz, střih a herci. Můj obdiv patří schopnosti udělat něco srovnatelné s Fellinim a přitom současně jiné - stejná kvalita na stejné lodi. Výborný herec v hlavní roli. Vtip, šarm a vkus. Domněnka, že režiséři jako FF, LV, atd. se už nenajdou, je pro mně tímto vyvrácena..