Recenzie (231)
Elitní zabijaci (2011)
No čekal jsem že van a scott předvedou daleko lepší podívanou ale je z toho jen průměrná akční bezcitná podívaná která zabaví a neurazí ale není to nejlepší na těch 100 min tam bylo strašně moc řečí a skoro žádná pořádná akce a přitom oba mají co ukázat. Jsem zklamán.
Vojna neviest (2009)
No popravdě netušil jsem do čeho jdu a myslel jsem že by to mohla bejt prima komedie a nakonec? ! Podprůměrné béčko které sem tam má několik dobrých scén jinak jsem se celou dobu nudil a pozoroval holčičí tlachání a připadal jsem si chvílemi jako bych koukal na dvě ukecané slepice!
Narušenie (1999)
Opravdu nádherný snímek a Agelina spolu s Wionou výborné. Ženská obdoba přeletu a je to opravdu krásně emočně nabité a příběhově propracované. Navíc díky písničce na konci jsem poprvé v životě dokoukal film i titulky na konci. Řadím tenhle film z kategorie psychiatrických filmů mezi ty nejlepší!
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
Pro mě nejlepší psychologická hra s výbornými hereckými výkony vždycky když se chci naštvat a zamyslet nad životem musím si to pustit. Je to naprosto krásná filmová hříčka.
Rande v ťažkostiach (2005)
No je to sice romantická slátanina. Ale příběh to mělo a některé scénky byly i vtipné za medvěda a meata dávám hvězdičku navíc.
Láska až za hrob (2009) (hudobný videoklip)
Tohle je naprosto dokonalé, krásné zpracování a námět. Muselo to dát ohromnou dřinu ale výsledek je úchvatný 100%!
Brigádka (2007)
Nuda!
Dejte sbohem zvyklostem (2006)
No nic moc asi to má ukazovat na odchody lidí z domova, ne každý si to rozmyslí. Je to zajímavé ale ne nejlepší dávám tomu tak 45%
Vesmírná samota (2007)
Není to nic extra celkem obyčejné možná trochu smutné ale mohlo to být uděláno lépe a navíc animace byla špatná průměrné.
Pach krvi 3 (2009)
Moc sprostých slov a žádná zábava v podstatě stále to samé nic se nemění ale není to nejhorší. Dá se na to koukat ještě jaktžtak.