Recenzie (12)
Dedo (2016)
Krásný film, žádné velké akce, jen tak si plyne valašskou přírodou a připomíná dětem jejich kořeny a někdy taky to, jak se vlastně mají dobře. Jedna hvězdička dolů za neherecké výkony některých herců (třeba z faráře se mi kroutily palce u nohou). Muzika fajná, v kině bylo celou domu naprosté ticho, film chytl i ty děti, co za námi seděly.
Lída Baarová (2016)
Takový český filmový průměr, jen velkolepější. I když toho film o paní Baarové zas tak moc neřekl, jí samotné by se určitě líbil! Zajímavé bylo vidět v pondělí dokument a v úterý tento film, paní Baarová vyprávějící a hrající, to je rozdíl o 100%. V TV se na to jednou mrknu znovu....
Příběhy slavných - Ta, která odmítla Hollywood (2013) (epizóda)
Tady je vidět, jak může být dokument různě pochopen. Z mého pohledu očistil herečku od té bulvární nálepky nacistické udavačky atd. a ukázal lidskou stránku této situace (i když to, pravda, nebylo díky panu Taussigovi). A můj obdiv k ní se zvýšil právě díky informacím o jejím jazykovém umu! Klobouk dolů za tu dřinu, paní Baarová, jdu hledat film Felliniho!
Zejtra napořád (2014)
Tohle jsem nečekala, ale dobrý! Pavlovi jsem to věřila, Vice trochu míň a Lábuse bych teda vyměnila, ale jako celek mě to prostě bavilo!
Líbánky (2013)
Začátek filmu - nuda! Dlouho jsem nemohla pochopit, o co vlastně půjde a proč nám tak zdlouhavě ukazují všechny detaily, které se na svatbě udály. Pak přišel na scénu "neznámý úchyl", který vede divné řeči a hraje si s dětmi. Když z něho začalo konečně lézt, o co mu jde, byly to jen klišé a vyumělkované kecy (asi jako při rozhovoru otce s čerstvým zetěm). Námět dobrý, téma silné, jen to zpracování šlo totálně mimo mě.
Zakázané hlasy (2012)
Zajímavě podané osudy tří žen, pěkné grafické vsuvky (písmo letící nad městem), 1 hvězdičku si nechávám v rezervě kvůli kýčovitému konci a malé poutavosti (těžkopádnosti) na začátku dokumentu.
Ako vytrhnúť veľrybe stoličku (1977) (TV film)
Proč se tohle dneska netočí? Vašík nebyl ani uřvaný, ani nepřehrával a když jsem u toho - hrál vůbec? :-)
Ako dostať otecka do polepšovne (1978) (TV film)
Tenhle film můžu vidět znovu a znovu a stejně se vždycky zasměju - a není moc filmů, o kterých byl tohle mohla říct. Jednou ho asi budu moct vyprávět dětem místo večerníčku, jak ho znám nazpaměť.
Trhala fialky dynamitom (1992)
S úcty k paní Růžičkové 1*, jinak by to byla jasná 0...
Šťastný smoliar (2012) (TV film)
Jestli se na tuhle pohádku budu každý rok těšit, to nevím, ale z letošních novinek asi nejlepší! Alespoň měla nápad a bya originální!