Posledné recenzie (31)
Bohemian Rhapsody (2018)
ach jaj, no Rami Malek super, ale inak, proste prilis vymysleny adorujuci sladky pribeh, ktory asi niekto viac pocukroval ako bolo nutne. Ale pesnicky boli super , vzdy boli a budu.
Mnichov: Na prahu války (2021)
ach jaj, vzhladom k situacii vo svete prilis aktualna tema. Ale nic v zlom, takto to urcite nebolo. Mnichov a "o nas bez nas" nebolo o ziskani casu, ale o zbabelom potopení mensej krajiny v prospech vacsich. No nic, film zly, nerealny a bez sebareflexie. Strata casu.
Dexter - New Blood (2021) (séria)
Ano, ano, ten koniec. Takto by sa Dexter nespraval. Ale kezde zvysok serie bola pecka a z lasky k mojhu oblubenemu antihrdinovy su to 4 hviezdicky. Rest in peace.