Recenzie (721)
Pýcha a přemlouvání (2022)
Dakota Johnson dokazuje že umí hrát i oblečená v příjemné romantické komedii založené na dialozích.
Waldo (2021)
Ze zajímavého vousáče se bohužel po jeho příjezdu do města stane bezva ňouma, který prakticky nic nedělá a vyřeší případ nějakým deduktivním odhadem. Divák nechápe jak ke svému odhalení vraha došel. A nechápe to asi ani scénárista :-) Hlavní je, že slepíte scénky se skvěle hrajícím Melem Gibsonem a stále krásnou Morenou Baccarain do slušné vypadající kriminálky.
Film roka (2021)
Film je na mě až příliš "umělecký" a tím myslím příliš nudný. Těch pár scének které stojí za vidění se odehraje vždy po delší nudné pasáži a tak mě to celkově nebavilo.
Sváteční rande (2020)
Vtipná komedie s vtipnými nápady a sympatickými postavami. Příjemně strávené pozdní odpoledne.
Ranč pro dva (2019) (TV film)
Erin Krakow si střihla další ze svých hallmarkovských rolí. Znovu klasika kde hraje hlavní roli spíše krásná příroda a romantika, než samotní herci.
Paula a Jojo (2022)
Povedlo se natočit nedramatické drama s ochotnickými herci. Toxické přátelství se posouvá v jednotlivých scénkách ke konci zcela nudně a bez nápadu.
Umenie sebaobrany (2019)
Neuvěřitelný příběh s neuvěřitelně nesympatickým hercem a neuvěřitelná kravina.
The Gray Man (2022)
Film uběhne jako nic a kdo se vyžíval v akčních videofilmech 90 let minulého století, bude spokojený. Není to napínavé, zápletka je jednoduchá a jasná, ale českého diváka pobaví záběry na Prahu. A pobaví i konec otevřený na další pokračování, které ale zřejmě nikdy nevznikne.
Bez výčitiek (2021)
Akce natočená i zahraná amatérsky a navíc duch knihy Toma Clancyho absolutně chyběl. tým se prostě v jednom záběru rozhodl pro přesun do jiné země a v dalším záběru už tam lehce byl. Nikdo vlastně nic neřešil a zřejmě je brutální přestřelka s granáty v Rusku tak běžná, že nikdo neřeší pár desítek postřílených policistů. Tak si prostě americké komando druhý den po přestřelce naskočí v přístavu na loď a hurá domů do Ameriky :-)
Bloodshot: Supervojak (2020)
Kdyby se raději vrátil Diesel ke své kultovní postavě Riddicka. Tohle mohl být podle námětu zajímavý komiksový film. Bohužel z toho vznikl sci fi snímek jak z béčkových videofilmů minulého století. A "herectví" Vin Diesela tomu dalo korunu. Postavy neměly čas na vývoj a sloužily jen jako křoví pro mizerně natočenou i zahranou akci, kde snad byla na úplně každý souboj použitá počítačová grafika.