Recenzie (12)
Staříci (2019)
Drobné chybičky by se jistě našly, ale proč si kazit dojem z výborných hereckých výkonů pánů Mrkvičky a Schmitzera nějakými drobnostmi... 90%
Ceny Anděl 2018 (2019) (relácia)
Tak já myslím, že dobrý. Sice Tomáš Měcháček je trošku slabší moderátor (nenadchne - neurazí), ale po hudební stránce jsem spokojená. Jak s nominovanými, tak s hudbou naživo. A o to jde, hudebních pořadů nebo alespoň kvalitních hudebních vystoupení je v televizi zoufale málo, tak buďme rádi alespoň za Anděla. :-) A pak co nejdřív do klubu na nějaký živák. Jo a výtvarně je to taky celkem vydařený, mám na mysli upoutávky - představení nominovaných interpretů.
Neviditeľní (2014) (seriál)
Po prvním dílu je to nadějné, dobří herci, uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál. Po přečtení, že to má být něco jako Jak utopit Dr. Mráčka jsem čekala obr průser, ale je to příjemné a celkem vtipné.
Naše velké zoufalství (2011)
Téma i herecké výkony dobré, ke konci to ale už bylo moc rozvláčné, chtělo by to malinko sestříhat. Zároveň bych uvítala nějakou větší zápletku, takhle ten film jen tak plynul a po skončení jsem neměla žádný pocit mimořádného zážitku, film ve mně nevzbudil žádné velké emoce, ani radost ani smutek, prostě nic. Dalo se z toho "vytřískat" daleko víc, ale přesto jsem ráda, že jsem film viděla. Lehký nadprůměr.
Perfect Days (2011)
Lehká vtipná komedie, nebuďme zbytečně přísní! :-) Ivana Chýlková je v této roli výborná a Ondra Sokol je k sežrání, zejména v tom růžovém svetru.
Účastníci zájazdu (2006)
Tři hvězdičky, skoro 4, kdo byl někdy na zájezdě, tak se pobaví. Některý fory sice slabší, ale jako celek dobrý.
Stop (2007) (TV film)
Docela dobrý televizní film, který se musí brát s nadsázkou. Marta Issová mě tady mile překvapila, že umí hrát i trochu normálně, písničky Dalibora Jandy jsou k tomu fakt humorný. A Simona Babčáková je fakt hustá. :-) Tak 3,5*
Jménem krále (2009)
Taková televizní pohádka, ale já mám pohádky ráda. Jen škoda, že se Roden s Issovou nevzali a nežili spolu šťastně, až do smrti. :-)
U mě dobrý (2008)
Mně se to líbilo, taková 3,5*, lepší nadprůměr.
Alois Nebel (2011)
Atmosféra hezká, zpracování taky, jen jsem se chvilku ztrácela v ději - kdo je vlastně ten Němý a co tam dělá... Ale za ten zážitek z kina dávám 4*.