Recenzie (218)
Bohemian Rhapsody (2018)
Hodnotím po rozležani v hlave na druhý deň. Musím priznať že technika a vývoj dnes prinášajú neuveriteľne možnosti. Aby som sa cítil naozaj ako na koncerte Live Aid (ktorý vlastním v originál VHS kvalite) to si museli dať tvorcovia tohoto snímku naozaj záležať. Celý film je spracovaný výborne, krásne a akoby autentické zábery na vypredaný Wembley ale aj výkon a podoba hercov ma nútili byť v napätí celý film. No myslel som že už nikdy Freddie ani nikto jemu podobný nevystúpi a práve som ho videl takmer naživo v kine. Silný zážitok, fúú... Spadla mi sánka :) Geniálne, pan Singer
12 podmienok dedičstva (2006)
Toto je veľmi milý, výnimočný, romantický a takmer vianočný film. Aj keď koniec mohol byť iný aj tak som ho videl aj druhý, či tretí raz. Odporúčam pre rodinu :)
Nebezpečná korisť (2011)
Žánrová Francúzka jednohubka plná napätia a akcie. Francúzka kinematografia ako má byť. Nič však nie je prekvapivé, či nepredvídateľné. Klasická detektívka na jeden pondelkový večer na STV 1. Výborný Dupontel v hlavnej úlohe. 69%
Hrdina (2002)
Vizuálne premakane, obrazy miestami až psychedelické. Boje prekombinované, výkony primerane, avšak dej ma príliš nezaujal... 66%
MEG: Hrozba z hlbín (2018)
Otrepaná, plná nezmyslov a nelogickych zvratov ale zato efekná jednohubka pre jeden jesenný večer. Statham klasika, čínsky herci ok, z celého filmu je jasný podiel čínskej produkcie, za mňa tak max 50%
Zrodila sa hviezda (2018)
Dejovo dosť plytké, príbeh opäť recyklovaný, ale zato je to hudobný skvost. Skvelé vokály a navyše aj výborné herecké výkony robia z tohoto snímku takmer muzikál a ten je výborný :)
Shootfighter: Smrtelný sport (1992)
Kto ma rád filmy Bloodsport, Kickboxer atď. ten si príde za svoje. Bojová klasika, dnes už však súboje v ringu nestačia... Bolo Yeung dobrý - 55%
Pekelná jazda (2008)
Slabý odvar Tarantina bez silnejšieho príbehu. Obsadenie fajn, holky krásne, hudba okej, ale baviť to bude najmä gangsterskych motorkárov v kožených bundách s nášivkami. Drogy, sex a násilie v 666 and Victor's prevedení...
Jurský svet: Zánik ríše (2018)
Námet a scenár sú už značne opotrebované, zato kvalita efektov neustále v tejto sérii stúpa. Napätie a strach nahanajuce scény nechýbajú. Záverečné scény, súboj predátorov sú na jedničku. Krásne zvieratá, škoda že neexistujú. Za mňa 75 %
Moskva slzám neverí (1979)
Pre mňa spomienky, už takmer raritný film z ruskej produkcie ktorý sa ako jeden z mála dá aj pozerať :)