Recenzie (294)
Expozitúra (2009) (seriál)
Rekonstrukce skutečnosti to vždy potěší dosti 75%
Príbeh Alvina Straighta (1999)
pomalý hluboký příbeh života
Hon (2012)
Film o lidské iluzi všehosmilstva, napínavě obyčejně podaný. 85%
Pán veľrýb (2002)
Emotivní snímek o síle nadpřirozenosti domorodého života. Naprosto kvalitní zážitek. 88%
Taká obyčajná rodinka (2009) (seriál)
naprosto nudné plytké scény 32%
Cestománie (1999) (seriál)
Na naše poměry exceletní kousek. 85%
Prvý rytier (1995)
Historicky preromantizovaná přeplácaná má však srdcovka. 70% = 90%
Gravitácia (2013)
Pouze vizuální a technické hrátky, a přehrané a uuukrutně natahované scény hérečky mě nijak nenaplňují. Pro snížení hodnocení vizualisticky infaltilních fanoušku 75% ----- PS: jeden muj ze dvou(social network) nejneolíbenějších dorbých filmů
Tak plynie čas (1965) (seriál)
Schémta existence pořadu, jest ta samá jak u většiny našich seriálů (pozice pro nové a odcházející herce) a ty nejsou hodnoceny zdaleka tak hrůzně, jak česky sobecké!
Terra Nostra (1999) (seriál)
Schémta existence pořadu, jest ta samá jak u většiny našich seriálů (pozice pro nové a odcházející herce) a ty nejsou hodnoceny zdaleka tak hrůzně, jak česky sobecké!