Posledné recenzie (453)
Terrifier (2017)
Za mňa 3* max. Čo sa týka klauna - sadistického, brutálneho, vraždiaceho, krvilačného psychopata, čo sa vyžíva v zabíjaní obetí - výborný. Gore a atmosféra, taktiež výborné. Ale nemôžem a ani neviem prekusnúť tie dementné výkony charakterov postáv hercov, kde jednoducho stupidita v "ne-myslení" vládne.. Pre mňa toto veľmi zhadzuje filmy všeobecne. Inak by išlo hodnotenie hore..
Madame Web (2024)
Na čo tento paškvil vôbec vznikol ? SONY chce / potrebuje za každú cenu zarobiť $, len aby niečo bolo ? Chcú "przniť" roky budovanú značku (i keď aj tá má hodne nedostatkov) takýmto spôsobom ? Nedám tomu síce "ODPAD !", ale ono to pre mňa je.. Ďalšie slová k tomu asi nemajú význam.
Vojna policajtov (2024)
S úplne prižmúrenými očami, dávam tie 4*. Na to, že je to SK produkcia a s takou stopážou, je film, podľa mňa, silno v rámci svojich možností, na relatívne slušnej úrovni. Nejdem ho porovnávať vôbec s ničím, je to, aké to je, oceňujem snahu..