Obľúbené filmy (10)
Sedem (1995)
Avatar (2009)
Statočné srdce (1995)
Gladiátor (2000)
Ja, robot (2004)
Predátor (1987)
Hra (1997)
Mesto hriechu (2010)
Veľký dar (2017)
Po vleklé, úmorné kupě předražených sraček z komiksů, debilit na 90 pokračování u kterých si už nejste jisti, zda nesledujete seriál z Venezuely, přichází skvěle natočený film, který udrží diváka sledovat až do konce. Má to vše. Příběh, emoce, vtip, suprovou Marry, hnusnou realitu a jednu seschlou povýšenou frigidní kundu. Za mě sehr gut.