Recenzie (41)
Slovensko chutí (2015) (relácia)
Plne súhlasím s kingpsch. Je to naozaj výborný nápad ale spracovanie je zlé. V prvom rade tam mali dať dobrých moderátorov . Títo su nie až tak sympatický (aspoň pre mňa) a nevedia moderovať . No a tie vsuvky sú bez komentára , určite sa tam nehodia .
Wander na cestách (2013) (seriál)
Jedno z najlepších na Disney.
Apokalypsa v Las Vegas (2013) (TV film)
To bola skôr komédia ...
Top Star (2011) (relácia)
Už Smotánka je lepšia..,, ale aj to je riadny odpad
Krimi (2009) (relácia)
Vie mi to pekne znepríjemniť deň... Už som si myslela že keď oddelili Krimi a Hlavné tak v tých hlavných už nebudú žiadne krimi správy ale bohužiaľ tam sú.
Televízne noviny (1996) (relácia)
Je to lepšie než na Jojke alebo STV
Dobyvatelia stratenej pravdy (2007) (seriál)
Úplna blbosť. Hrajú tam iba divadlo aký sú odborníci ale pri tom nikdy nič nevypátrali.V jednej časti sa báli praskanie vetvičiek v džungli .
Taneční hrátky s Honzou Onderem (2013) (relácia)
Chudáci tie deti :D ...je to fakt hrozné , viem že chce tie deti zabaviť, ale takto to preháňa .
Kompas času (2009) (seriál)
Výborná relácia pre deti o hístorii. Ale na Horrible Histories sa to aj tak nechytá.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Super film , nádherná animácia . Možno by si zaslúžil aj vyššie hodnotenie či postavenie v rebríčku ako dvojka .