Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Black Books (2000)
Gangy z Birminghamu (2013)
Vikingovia (2013)
Priatelia (1994)
Na přátelích jsem vyrůstal. Škoda jen že se nenatočilo trošku víc dílů ;) Humor vždy bezvadný ;) Herci jsou dobře známí, umí hrát a hlavně mají co hrát. Nápady nechybí, ani občas návštěva nějaké té celebrity ;) Prostě Friends. Co dodat? ;)