Obľúbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Nejnahláškovanější film všech dob. Pro mě naprosto zásadní film, u kterého jsem si kdysi řekl, že sledování filmů mě zkrátka baví. Miluju styl té doby, miluju to jak si s ničím neláme hlavu, miluju Tarantinův smysl pro detail a miluju, že tenhle film vznikl.
Návrat do budúcnosti (1985)
Sin City - mesto hriechu (2005)
Počiatok (2010)
Pán Nikto (2009)
Geniální film se skvělými myšlenkami, u kterého se zkrátka musí přemýšlet.
Temný rytier (2008)
Líbí se mi jak zbytek nedořešené zápletky se Scarecrowem z prvního dílu trilogie se vyřeší naprosto rychlou potyčkou v garážích. Jako kdyby ta první scéna chtěla jasně říct, že až teď to teprve začne. A je tomu tak, prvních pár minut se promění v neuvěřitelné dvě a půl hodiny filmové slasti. Od doby, co tento film spatřil světlo světa jsme se mohli setkat už s několika podáními Jokera, ale Heath se zkrátka rozhodl být nejlepší, za tu největší oběť, kterou mohl položit. Jinak vše samozřejmě zase se špičkovou kvalitou a ta hudba. Kdyby uši měly slinné žlázy, tak slintaj jak buldok.
Deadpool (2016)
Konečně je tady masturbující superhrdina, teda spíš chlápek co má superp*ro, který zná Batmana i když je z jinýho království. Příběh sice jistá klasika (vztah-rozpad-únos-vypadlá věc z kabelky-nahánění-good, fucking, end) + Mrtvej Bazén. je to prostě skvělý. dvojtečka, pomlčka, koncová závorka.
Avengers: Endgame (2019)
SPOILER: Je hrozně těžký si to po promítání nějak shrnout v hlavě a uzavřít tuhle epicky monstrózní věc, jako MCU. První třetina, kde se jedná především o konverzační drama, ustálení myšlenek hrdinů a projevech lidskosti funguje skvěle. Smrt Thanose šokovala. Co udělali z Thora zapůsobilo, ale doufám, že se ve Strážcích galaxie vrátí do starých kolejí a nebudou z toho i v dalším filmu čerpat vtipy. Cestování v čase bylo dobře vymyšleno, aby nebylo složité to pochopit, což v tomhle počtu množství cest není úplně snadné. Jsem zvědavý, jak vysvětlí zmizení Lokiho. Doufám, že se dočkáme filmu nebo nějaké minisérie, kam utekl jak to v jeho paralelním světě vypadá. Závěrečná bitva měla všechno, fanoušci si zde přijdou určitě na své. Za vypíchnutí tady stojí určitě Hawkey s rukavicí, Spiderman a Cap s kladivem. Co mi přišlo zbytečné, byla scéna všech žen z MCU, jak chraní Spideyho. A trochu mě mrzí malé využití Black Orderu, kde se minimálně ukázal jenom Ebony Maw, zbytek neměl příležitost se předvést. Finále bylo silně emotivní a uzavření dvou linek Capa a Ironmana bylo s grácií. Jsem rád, že jsem byl u toho a jsem zvědavý, co přinese fáze čtyři.
Nehanební bastardi (2009)
Naprostá genialita. Hans Landa v podání Christophera Waltze, je pro mě asi nejikoničtější ztvárnění nacisty vůbec. Humor je tu krásně použit a alternativní historie tomu dodává šmrnc. Jedno z nejlepších děl Tarantina vůbec. Sklenici mléka, prosím.
John Wick (2014)
Mistrovské dílo Keanu Reevese. John Wick mi přirostl k srdci o dost víc než Neo. Chladnokrevnost, akce, násilí, brutalita, souboje na tělo a pomsta za psa. Nic víc, nic míň.