Posledné recenzie (90)
Hádkovci (2022)
Nejlepší výkon: Nováková a Čvančarová. Chlapi neměli moc roli, či prostor kromě Prachaře. No nejvíc to prostě táhly baby, na to se dalo koukat. A hodně jsem se zasmál.
The Gray Man (2022)
Tohle bylo něco tak tupého, že se to až těžko popisuje. Ani jedna postava mě nezaujala, neměla motivaci ani směr a bylo jasné, že skoro každýho tam zabijou. Evans je mi už od cap. ameriky tak nesympatický, že tady se nomohl nijak vyšvihnout, jelikož za mě jde o neherce. Gosling se sice snažil být vtipný a free, ale nějak mu to nefungovalo. Co se konverzací týče, ty byly plytké a trapné aniž by někam vedly či nám něco sdělily. 1 hvězdičku dávám za efekty a rozstřílenou Prahu a vlastně obecně za to, že kam američani vlezou tam jenom ničí a bourají.
Andor (2022) (seriál)
Ale jo bylo to pěkné, na toto se dalo koukat ač si myslím, že postava Andora nemá toho moc co nabídnout, ovšem výprava, efekty a akce bylo dostatek a pěkně zpracované. Asi nejlepší postavou je tajemný Skarsgard a O´Reilly.