Obľúbené seriály (10)
Dva a pol chlapa (2003)
Chalupári (1975)
Akty X (1993)
Priatelia (1994)
Zúfalé manželky (2004)
první tři, čtyři série exkluzivní, pak už to jde trošku do extrémů, ale pořád si seriál drží jakousi štábní kulturu a styl až do konce ... zvláštní to ulice, ta Wisteria Lane :-)
Krok za krokom (1991)
Okresný prebor (2010)
Tridsať prípadov majora Zemana (1974)
na jednu stranu výborně natočený "detektivní" seriál s mnoha hereckými osobnostmi, skvělá atmosféra, co se týká filmové stránky nemám výhradu = 5*, na druhou stranu když si člověk po shlédnutí některých dílů (např. Vrah se skrývá v poli..Plánice vs. případ Babice) zjistí, jak to vlastně ve skutečnosti bylo, tak je člověku k blití!!!..hodnotím tedy spíše filmové umění, jelikož jsem nežil v době tvrdé totality, kterou naprosto odsuzuji!!!