Obľúbené filmy (10)
Utečenec (1993)
nezapomenutelný akční express, s geniálním obsazením, dabingem, prostředím, atmosférou, tempem, ... na to můžu koukat pořád dokola, zasloužený oskar a nominace ... nejlepší film 5*
Ničomníci (1995)
po snad desátém shlédnutí, je to pro mě nejlepší akční komedie všech dob .. v originálním dabingu vynikající hlášky, hudba, svěží děj ... top5*
Svet podľa Prota (2001)
"to je Howieho modrý pták" .. silný filmový zážitek, zařazeno mezi top 10 .. 5*
Americká krása (1999)
život je krásný, pojďte si ho užít s Americkou krásou, .. ale ať vás to moc nepohltí :-)))))
Dobrý Will Hunting (1997)
Jako milovník matematiky, skvělé hudby, pěkných slečen nemohu dát bohužel více jak 5* :-) ... navíc opravdu skvělý scénář a můj oblíbený Matt Damon
James Bond: Srdečné pozdravy z Ruska (1963)
jednoznačně nejlepší bondovka všech dob, nechybí tomu vůbec nic (nejlepší Bond Connery, krásná Táňa, vynikající zápletka, atmosféra děje, nádherný Istanbul,...)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
ty hlášky jsou prostě nezapomenutelné a stále živé....více asi nemá cenu psát, kdo neviděl, neuvěří,.."jdu si napudrovat nos, a ty přemýšlej o čem se budeme bavit" :-) .. Vincent=white...Jules=black...+ no head
Bitva v Ardenách (1965)
můj první "velký" válečný film, který jsem jako dítě shlédl a stal se prostě mojí srdcovkou spolu s Kam orli nelétají. Ano, film občas pokulhává co se týká historické autentičnosti, na druhou stranu, nemůže na to člověk koukat jako na dokument, že? I přesto 5* za skvělé herecké obsazení a zvládnuté role v něm.
Ostrov (2005)
ocenil bych především scénář a vůbec celou pointu filmu (je vidět, že se stále něco nového dá vymyslet = bravo!!! ... doporučil bych na základě tohoto filmu dále Minority report (Cruise) a Počátek (DiCaprio)
Duch (1990)
Neuvěřitelný mix romantiky, napětí a humoru, který nikdy neomrzí .. jeden z nejúžasnějších a mých nejoblíbenějších filmů s krásnou Demi Moore a skvěle hrající Whoopi Goldberg = zasloužený oskar!