Recenzie (74)
Modrý kód (2017) (seriál)
Vždy odsuzuji lidi, kteří hodnotí pořad dřív než je u konce. Tentokrát nemám síly ani já tento "výtvor" dokoukat. České Chicago Hope bez konceptu, nápadu a špetky vkusu!
Zootropolis (2016)
Judy 😍!
Čarodejnica (2015)
Jednoduše znepokojivé...dle mého nic pro multiplexy!!!
Imigranti (2009)
Tak to byla taková trochu drsnější Láska nebeská... :P
Everest (2015)
Úchvatné a nekompromisní. 😊
Ninja korytnačky (2014)
Čtyři hvězdy dávám z důvodu možnosti návratu k dětským hrdinům. Akce byla super a náramně mě bavila. Asi bych film přežil i bez Megan Fox. Nevěřil jsem ji jedinou scénu.
Čo sme komu urobili? (2014)
Moc příjemná francouzská komedie o mixu všech náboženství :))
Mavericks: Na divokej vlne (2012)
Hodně už se těším na surfování do Maroka a pevně věřím, že žádného Mavericka nepotkám, jelikož 4 minuty pod vodou rozhodně nedám... :-D 7,5/10=75%.
Vládkyňa zla (2014)
Moc krásný příběh a sexy lícní kosti by A. Jolie :))
Ľadové kráľovstvo (2013)
Moc krásná pohádka, kde je bezkonkurenční sněhulák Olaf :))