Posledné recenzie (40)
Gilmorova děvčata: Rok v životě (2016) (seriál)
Zklamání. Už to nějak není ono, první a poslední díl celkem dobrý. Celé je to zbytečně natahované (wtf ten muzikál?). Postavy, na které se člověk těšil, se objevily jen na pár minut. Čekala jsem closure, dostala jsem promiskuitní krávu, Kirkovo prase a debilní závěr. Ale z nostalgie ***.
Pustina - Epizoda 5 (2016) (epizóda)
Aź na kost... I když se vlastně vyšetřování nikam neposune, seděla jsem celých 50 minut jako přikovaná. Jen škoda, že pan Zachariáš dělal jen půlku dílů, rozdíl v atmosféře oproti dílům, které režírovala Nellis je markatntní.
Stranger Things (2016) (seriál)
Tak trošku musím souhlasit s tím, že je kolem toho strašnej hype celkem zbytečně. Těm co jako já milovali a vyrůstali na filmech typu E.T., Vetřelec, Šestý smysl, Znamení atd. to prostě přijde jako pecka. Ale nic tak převratného na tom fakt není, splácat to, co už bylo natočený do jednoho seriálu. Děcka to ale hrajou sakra dobře a hudba taky super. Takže tak.