Recenzie (154)
Krvavý diamant (2006)
Další film věnující se prostředí občanské války a s tím souvisejícímu černému obchodu s diamanty. Skvělý příběh, herecké výkony a hlavně hudba.
Krvavá revoluce (2008)
První estonský film, který jsem viděl a hned skvělý. Byl jsem mile překvapen a hlavně jsem se dozvěděl o dalším případu, kdy komouši chtěli vyvážet revoluci a dostali přes hubu :-D
Hotel Rwanda (2004)
Silný příběh z prostředí občanské války ve Rwnadě, o kterou v době jejího konání ztratil svět zcela zájem. Nemáte ropu, nemáme zájem a přece existují lidé, kteří se dokážou vzepřít osudu a zachránit, jak sebe, tak ostatní. Skvělý film.
Hitler: Vzostup zla (2003) (TV film)
Skvěle zahraný film o vzniku jedné z nejzrůdnějších ideologií a jejího vůdce ve dvacátém století. Velmi silný příběh.
Harrisonove kvety (2000)
Skvělý film o válečných zpravodajích, lásce a vnitřní síle v období občanské války v Jugoslávii.
Good bye, Lenin! (2003)
Skvělý film o rodinných vztazích v době rozpadajícího se východního bloku. Skvělá hudba, herecké výkony, scénář, není co vytknout.
Duel Frost/Nixon (2008)
Jak jednoduche a poutave dokaze byt grilovani do afery namoceneho prezidenta.
Dotkni sa ohňa (2006)
Jeden z mnoha příběhů reparace a restrikce během období apartheidu v Jihoafrické republice. Skvělý film se skvělou hudbou.
Doktor Živago (1965)
Výborný film o životě během bouřlivých let během pádu carismu a nástupu komunismu.
Báječní muži na létajících strojích (1965)
Nádherný film o začátcích aviatiky... :)