Recenzie (154)
Hitler: Vzostup zla (2003) (TV film)
Skvěle zahraný film o vzniku jedné z nejzrůdnějších ideologií a jejího vůdce ve dvacátém století. Velmi silný příběh.
Honba na ponorku (2012) (seriál)
Pilotní díl mě po zhlédnutí pěkně nakopnul na sledování dalších. I když to bylo občas slabší, tak se jedná o jeden z nejlepší seriálů, které jsem viděl. Skvělé prostředí, neustálé zvraty, politická kalkulace a řinčení zbraní. Pecka.
Honba na ponorku (1990)
Vynikající film, herecký výkon Seana Conneryho a hudba.
Hotel Rwanda (2004)
Silný příběh z prostředí občanské války ve Rwnadě, o kterou v době jejího konání ztratil svět zcela zájem. Nemáte ropu, nemáme zájem a přece existují lidé, kteří se dokážou vzepřít osudu a zachránit, jak sebe, tak ostatní. Skvělý film.
Hranaři (2011)
Film přesně zachycující, jak funguje vzájemné propojení světa byznysu a politiky.
Hranice zlomu (2003)
Celkem dobré drama o milostném spojení v krutém světě solidarity.
Ja, legenda (2007)
Zajímavý film o postapokaliptickém světě. Vynikající herecký výkon Willa Smithe a také jeho čtyřnohé přítelkyně.
Jastrabia žena (1985)
Pěkný fantazi film ze středověkého prostředí o lásce a spravedlnosti se skvělou hudbou.
Kajínek (2010)
Skvělý film se skvělým Konstantinem Lavroněnkem o jednom z nejslavnějších zločinců české historie.
Kamarád do deště II - Příběh z Brooklynu (1992)
O něco slabší, než první díl, ale pořád vynikající.