Recenzie (154)
Experiment (2001)
Skvělý film o tom co dokáže lidská bytost, když si vsugeruje pocit neomezené moci a přestane se ovládat.
Fontána (2006)
Nádherný film se skvělým příběhem, hudbou a zpracováním.
Fontána pre Zuzanu (1985)
Dobrý příběh z sídlištního prostředí 80. let se skvělou hudbou a krásnou Evou Vejmělkovou.
Fontána pre Zuzanu 2 (1993)
už ne tak dobrý, jako první díl, ale pořád to zachraňuje hudba.
František je děvkař (2008)
Oddychovka o ničem.
Good bye, Lenin! (2003)
Skvělý film o rodinných vztazích v době rozpadajícího se východního bloku. Skvělá hudba, herecké výkony, scénář, není co vytknout.
Gympl (2007)
Fajn film z pubertálního prostředí vyvolávající vzpomínky, jak se člověk choval na střední ... :-D
Habermannův mlýn (2010)
Film ukazující složitost života v pohraničí a lidské pokrytectví v celé své nahotě. Jinak skvělý film.
Harrisonove kvety (2000)
Skvělý film o válečných zpravodajích, lásce a vnitřní síle v období občanské války v Jugoslávii.
Herkules (1997)
Dobrý animovaný film... :-)